Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
93 відгуків

С 25.05.2021 по 25.06.2021 включительно компания "Вилан-мебель" не принимает заказы и сообщения.

Производство корпусной мебели под заказ
+380674099806
+380683061066

Як відкрити свій салон краси і скільки це коштує

Як відкрити свій салон краси і скільки це коштує

Сума вкладень в «гарний бізнес» залежить від ваших амбіцій і аудиторії, яку плануєте обслуговувати.
 

Вам знадобиться
  • — Статус індивідуального підприємця;
  • — ліцензія на надання медичних послуг;
  • — професійне обладнання та меблі;
  • — витратні матеріали;
  • — персонал;
  • — реклама.
Інструкція

Складіть докладний бізнес-план майбутнього салону. Вирішіть, яких клієнтів хочете бачити у себе, які послуги плануєте пропонувати, на яких препаратах будете працювати. Знадобляться вам дорогі апарати, скільки чоловік ви зможете прийняти за день? Яке приміщення необхідно і де воно буде розташоване? — Від відповідей на ці питання залежить сума, яку витратите на створення салону.

Правильно розрахуйте період окупності салону. Вирішіть, на чому зможете заробити. Наприклад, продаж професійної косметики може приносити додатковий дохід. Добре організоване підприємство має окупити витрати на обладнання та інші вкладення через три-чотири місяці.
 

Якщо плануєте включити в список послуг косметологічні процедури, може знадобитися ліцензія на надання медичних послуг. Однак салону, який спеціалізується на перукарських послуг, манікюр і візажі, ліцензії не потрібні.


Знайдіть відповідне приміщення. Потрібен зал для роботи майстрів, у якому можна спорудити перегородки для більшого комфорту відвідувачів. Обов'язково виділіть кабінети для косметолога, масажиста і майстра з педикюру. Обладнайте затишну зону очікування для клієнтів і місце для адміністратора.

Закупіть обладнання та меблі. Кожному майстрові потрібно робоче крісло, шафа для косметики та аксесуарів, стіл, обладнаний дзеркалом. Встановіть якісне кліматичне обладнання, щоб зробити перебування в салоні максимально комфортним для клієнтів та працівників.

Виберіть марку косметики, з якою будете працювати. Дистриб'ютори косметичних брендів, що працюють у вашому регіоні, запропонують цілий список відповідних марок. Віддайте перевагу партнерові, що пропонує безперебійні поставки та широкий асортимент. Солідний салон зазвичай зупиняється на одному-двох найменуваннях схожого цінового рівня для кожного виду послуг. Намагайтеся вибирати косметику, яку можна купити в звичайних магазинах

Найміть кваліфікований персонал. Майстри-косметологи обов'язково повинні мати медичний диплом. Бажані також свідоцтва та сертифікати про закінчення курсів підвищення кваліфікації, перемоги на професійних конкурсах. Відповідні дипломи можна повісити над робочим місцем майстра.

Не забудьте про продуманої рекламної кампанії. Витрати на неї залежать від амбіційності проекту. Якщо ви володієте невеликим салоном, розрахованим на среднеобеспеченную аудиторію, яка проживає в сусідніх будинках, зробіть ставку на адекватні ціни, найбільш затребувані послуги і затишну атмосферу дамського клубу.

Поширюйте листівки, роздавайте бонусні карти і придумуйте програми, розраховані на підвищення лояльності. Для реклами ексклюзивного салону знадобляться: дорогі журнали, спонсорство у статусних заходах та адресні листи майбутнім клієнтам. Рекламуючи недорогий салон, розрахований на масового споживача, розклейте по оголошення, анонсируйте великі знижки і оплачуйте телевізійні ролики.