Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Як відкрити свій салон краси і зробити його популярним?

Як відкрити свій салон краси і зробити його популярним?

Види салонів краси

Перед тим, як відкрити свій салон краси, ви повинні чітко усвідомлювати цілі. Мрієте про невеликому сімейному бізнесі? Відкриваємо косметологічний кабінет на основі перукарні з набором стандартних послуг. Він забезпечить стабільний дохід протягом року. Основні клієнти – сусіди по мікрорайону.

Є бажання надавати ексклюзивні послуги? Салон середнього класу. Ваші клієнти – середній клас. Потрібно більше витрат і більш якісний рівень обслуговування. Робота відрізняється сезонністю: піки в передсвяткові тижні на початку весни і в середині зими. Ціни вище базових, але вимагають від персоналу високої кваліфікації і знань в сучасній стилістиці.

Не варто відразу думати про те, як відкрити салон краси «еліт-класу». Це можливість для «розкручених» брендів або знаменитих зірок-стилістів. У салонах цього рівня клієнт платить за інші цінності: престижність закладу, створення образу і настрою. Власнику салону потрібно нести витрати на підтримання іміджу. Все має бути краще: обладнання, майстри, матеріали.

Якщо розглядати бізнес в динаміці, то слід згадати наступне. Якщо ви відкриваєте салон краси з нуля, почніть з базового. Через пару років охопіть всі райони мережею таких салонів. Потім є сенс відкрити кілька салонів середнього рівня. До цього часу майстри досягнуть потрібної кваліфікації, з'являться кошти на придбання кращого устаткування і оренди в «крутому» бізнес-центрі. Якщо у вашому місті багато багатіїв і «зірок», то ці салони створять базу для відкриття салону краси топ-класу.

Вибір місця

Є кілька загальних моментів для всіх салонів краси.

  1. Окремий вхід.
  2. Заборонено розміщуватися в напівпідвальному і підвальному приміщенні.
  3. У разі відкриття салону краси в житловому будинку, мешканці повинні дати свою письмову згоду.
  4. Наявність всіх комунікацій, включаючи кондиціонер.
  5. На перше робоче місце потрібно не менше 14 кв. м. площі, на кожне інше — не менше 7 кв. м.
  6. Повинні дотримуватися всі вимоги санітарії та гігієни.
  7. В приміщенні є розмежовані зони:

· цілодобово,

· робочий зал,

· кімнати для утилізації і стерилізації,

· склад зберігання матеріалів,

· душова і роздягальня для персоналу.

  1. Якщо ви орендуєте приміщення, переконайтеся, що власник не хоче зайнятися таким бізнесом. Інакше, при переїзді, клієнти будуть за звичкою ходити за старою адресою, що дасть йому переваги для старту в бізнесі.
  2. Щоб відкрити салон краси середнього класу, потрібно помістити його в центрі міста у бізнес-центрі або в популярному супермаркеті. Витрати на рекламу — вище, але рівень роботи майстрів салону зможе швидко зменшити їх. «Золоте правило» салонного бізнесу: «Майстер сам приводить своїх клієнтів! ».
  3. Вибір місця для салону краси еліт-класу теж важливий. Його клієнтами стануть люди заможні, для яких більше важлива атмосфера і стиль. Тому краще там, де є багато інших елітних закладів, готелів, казино, бутиків і клубів.

Обладнання, інструмент та витратні матеріали

Набір відрізняється кількістю надаються в салоні краси послуг. Для обладнання салону знадобляться:

  • обертові підйомні крісла для клієнтів;
  • дзеркала з тумбами для кожного майстра;
  • візки;
  • ультрафіолетовий стерилізатор (настільний варіант);
  • кошики для брудної білизни;
  • мийка із кріслом;
  • електронагрівач води;
  • сушуари з кріслами;
  • апарат інфрачервоний для деяких видів фарбування і завивки;
  • апарати для окремих косметологічних послуг;
  • раковини з водою;
  • шафи для інструментів;
  • холодильник для препаратів;
  • набір білизни (по 3 комплекти для кожного майстра: 2 рушники, набір серветок, пеньюар). Вони повинні своєчасно стерилізуватися і оброблятися.

Інструмент та витратні матеріали

Досвідчені майстри-перукарі, як правило, мають такий комплект інструментів:

  • 4 шт. різних гребінців;
  • 3 шт. різних прямих ножиць;
  • машинку для стрижки волосся;
  • 3 шт. різних щіток;
  • 2 шт. різних ножиць филировочных;
  • небезпечна бритва;
  • електрощипці 2-х видів;
  • ємність і пензлик для фарбування волосся;
  • фен.

Серед витратних матеріалів слід згадати:

  • шампуні,
  • рідини для фарбування волосся,
  • бальзами і рідини для лікування волосся;
  • рідини для завивки і укладання волосся.

Вимоги до персоналу:

  1. Наявність спеціальної освіти, підтвердженого дипломом встановленого зразка.
  2. Досвід роботи, для салонів середнього і топ-рівня – це обов'язково.

Для організації салону краси потрібні:

  • менеджер;
  • адміністратори;
  • бухгалтер;
  • перукарі;
  • косметолог;
  • майстер манікюру;
  • прибиральниця;
  • комірник, охоронник, продавець (за необхідності).

Для салону краси базового рівня краще досвідчені майстри, які можуть швидко обслужити потік клієнтів, потребуючих в стандартних процедурах. Для салону середнього рівня можна найняти пару молодих спеціалістів, здатних генерувати ідеї і сприймати нові тенденції. Або майстрів екстра-класу, вносячи в роботу салону новий стиль і концепції.

До приема на работу оговорите все условия. Разумно создать простую систему роста сотрудников с градацией вознаграждения. Не секрет, что «текучесть» персонала салонов красоты высока, поэтому важно отслеживать эти тенденции. Рекомендуем постоянно пользоваться возможностью повышать квалификацию сотрудников. Следить, чтобы новички имели достаточное количество клиентов, а более опытные работники посещали мастер-классы. Не скупитесь на обучение. Это позволит мастерам быть в курсе всех современных веяний, что в конечном итоге повысит удовлетворенность клиентов.

Чтобы финансы не пели романсы…

1. Чистая прибыль любой услуги салона красоты должна составлять не меньше 30%.

2. За полгода работы число постоянных клиентов должно составлять не меньше 60% общего потока.

3. Продажа косметических средств должна приносить не меньше 20% чистой прибыли.

4. Мастер имеет 30% от цены услуги и 10% от продажи товаров. Администраторы получают около 1% от прибыли салона, как бонус.

5. Если нормы выработки мастера упали, то он где-то подрабатывает или есть конфликт с администратором.

6. Отдавайте предпочтение харизматичным и доброжелательным работникам. Именно они смогут привлечь новых людей и вывести работу салона красоты на более качественный уровень.

7. Будьте готовы, что первые несколько месяцев расходы будут превышать доходы. Именно в этот период вы зарабатываете репутацию и имидж салона. Не скупитесь на рекламу и требуйте от мастеров качества.

8. До того, как открыть салон красоты, вам нужно провести все необходимые работы и затратить около 30-50 тысяч долларов США. Потом затраты могут составить около половины указанной суммы.

9. Термін окупності салону краси складає близько року.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner