Грамотний керівник в салоні краси.

Саме тому навчання керівників найбільш важливий момент, якому необхідно приділити увагу власникам. Так як саме керуючий чудово координує структури, в тому числі і підрозділу, при цьому представляючи інтереси самого власників з одного боку, і з іншої забезпечуючи комфортні умови (психологічного і матеріального змісту) для працюючого в салоні колективу.
Обов'язки керуючого салону цілком різноманітні: вони починаються від прямого планування техніки управління на початковій стадії створення салону краси, до рішення багатьох маркетингових завдань і кадрових питань з персоналом. За умови того що власник генеральний директор, і він проводить на підприємстві величезну кількість часу, то деякі моменти, такі як розробка різних стратегій для роботи самого салону, можуть бути виконані разом з директором, при цьому робота керуючого, буде зведена до вирішення різних маркетингових завдань, в тому числі організації необхідних робочих процесів. Але коли власник салону займається іншим (наприклад, паралельним бізнесом), тому в салоні він проводить мінімальну кількість часу, у цьому випадку управління всього салоном краси повністю перекладається на плечі найнятого людини, тобто керуючого. В даному випадку зростають вимоги до даної персони в кілька разів.
Ясна річ, що керуючий є прямим довіреною особою власника певного салону, який має в процесі роботи особливі повноваження, при цьому він також має право самостійно приймати певні рішення, але все, ж це наймана особа. Відповідальність управителя в будь-якому випадку велика, саме тому міру відповідальності ця людина повинна чітко розуміти, через те що у випадку партнерства це не завжди відбувається.
Створення салону з партнерським управлінням з точки зору психології на увазі, те, що відповідальність ділиться автоматично навпіл і, тим самим знижується рівень відповідальності, що призводить до зниження ефективності, а ще й самодисципліни. Також ви повинні розуміти, що навчання керівників салону безпосередньо ґрунтується на тому, що керуючий прямий начальник для персоналу, це їх авторитет, на який повинен дорівнювати персонал. Але за умови якщо це не так – то керуючий такого типу не ефективний.