Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Формула успіху.

Формула успіху.

Кожен майстер нігтьового сервісу знає, скільки він заробляє за годину роботи? Мабуть, немає. Хоча приблизно можна оцінити, враховуючи середню вартість процедури і кількість годин, витрачений на неї. Приміром, вартість нарощування 200 грн., виконується 2 години. Отже, година роботи коштує 100 грн. Але ця цифра дуже відносна, її можна взяти за основу. Напевно, кожен майстер веде підрахунки щодо виконаних послуг манікюру, педикюру, нарощування в зошиті, де відображаються всі відвідування за місяць. Існує спеціальна формула, яка перевірялася на протязі багатьох років, що дозволяє підрахувати необхідну кількість норм годин.

Отже, заведіть картку клієнта з зазначенням дат відвідування, виконаних робіт і видавайте її йому. Це додасть вам солідності. Ще заведіть 3 зошити. В зошит №1 записуємо тільки час, коли ви дійсно працюєте. Наприклад, прийшла клієнтка в 11.00, а працювати ви з нею почали в 11.15. Значить в зошиті пишемо:

11.15 -Початок роботи 13.15 — Закінчення. Це і буде вашим робочим часом. Час на обіди, перерви, перекури не вважаємо.

У зошиті №2 фіксується все, що зароблено, включаючи чайові. За усіма відрахуваннями і надбавками, тобто то, що ви отримуєте на руки.

У зошит № 3 перераховуємо все те, що витратили на придбання всього необхідного для роботи (і навіть ватяні диски, серветки, рідина для зняття лаку...). Також в цей список повинні входити вартість проїзду до роботи, семінари, виставки, навчальні курси, словом все все... Це все допоможе визначити скільки ж коштує година вашого робочого часу.

Записи в зошитах ведуться три місяці. Через три місяці у вас буде точні цифри, скільки годин ви працювали, скільки отримали грошей і скільки витратили. Із суми заробленого відніміть витрачений. А залишок поділіть на робочі години. Ви впадете в непритомність» від тієї цифри, яку отримаєте. Ви зрозумієте, що ця цифра не просто смішна, а принизлива. А адже за цю мізерну зарплату ви віддаєте своє життя! Як же змінити ситуацію? Ситуацію змінити не просто.

Це велика праця і терпіння, якого деяким не вистачає для втілення формули успіху в життя.

Так з чого ж складається ця формула? Прайс! Прайс!! І ще раз Прайс!!! Грамотно складений прайс — це вже 50%-60% успіху.

Складові рядки прайсу в 70% однакові, дуже мізерні і поміщаються на одній сторінці.

Прайс у майстра «середньої руки» повинен складатися щонайменше з 10 сторінок.

У майстра «високої категорії» 20-25 сторінок. У майстри екстра-класу — 25-30 сторінок. Що ж включати в прайс це?

А ось що: 1. Френч — від 30 до 150 видів. Це і класичний, стилізований, з сухоцвітом і т. д. тобто все, що можна зробити у формі френча.

2. Потрібно докладно описати інгредієнти, з яких ви створюєте дизайн. Клієнт повинен бачити, як багато ви використовуєте у своїй роботі.

3. Обов'язково вкажіть тривалість роботи. Скільки часу у вас піде на виконання того чи іншого дизайну.

4. І тільки потім вартість. Точна цифра, жодних від...І ваш година роботи коштує стільки-то. Складіть прайс, як меню, де на окремих сторінках вказані салати, основні страви, десерти. Розділіть прайс на дві частини, одну озаглавите «Економ клас». Ви побачите, як це подіє. Не всі заходять собі манікюр з цього розділу.

Прайс повинен бути великим і дуже солідним. Клієнт повинен бачити, як багато ви все вмієте. Це піднімає вашу планку, як майстри. Але прайс це більше психологічний хід. Для клієнта майстер, який вміє робити все, що написано в цьому прайсі особливий. Отже, підіб'ємо підсумки.

Вважаємо час, заробіток, витрати. Від заробітку віднімаємо витрати і ділимо на час. У результаті одержуємо вартість роботи за годину. Складаємо детальний і грамотний прайс. І все, що ви вказали в прайсі, пропонуйте своїм клієнтам Ставитеся до себе з повагою, і тоді клієнти перестануть торгуватися і спізнюватися. І ще одна помилка при складанні прайса. Якщо по близькості від вашого салону є інші. І там, приміром, вартість нарощування дешевше, і ви, звичайно ж, у своєму прайсі фіксуєте ціну ще дешевше. Мовляв, щоб не конкурувати. Цей крок невірний, не занижуйте ціну. А робіть навпаки, підніміть вартість, тим самим зацікавте клієнта. Поясніть, чому у вас дорожче. Тому що, ви кваліфікований майстер, ви багато вмієте, тому що ви працюєте на сертифікованому продукті, і найголовніше, тому що ви цінуєте свій робочий час. Майстер не повинен продаватися за безцінь.

И еще один момент, нельзя клиента уговаривать сделать ногти или тот или иной дизайн. Нужно чувствовать клиента, и он сам будет просить лучший дизайн. А если средств не хватает, выберет аналогичный данному,  но подешевле. Давайте людям свободу выбора. Надеюсь, найденная мною статья  поможет многим мастерам. И рассчитать стоимость своего рабочего времени, и составить грамотный прайс, и найти правильный подход к клиенту.

Формула успеха существует.

Вам просто необхідно зробити кілька правильних кроків вперед, їй назустріч. Виробити правильний алгоритм, стратегію, намітити собі мету, і не відступати від неї ні за яких обставин. Удачі, успіхів і поваги до себе і своєї професії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner