Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

ШКОЛА БІЗНЕСУ: ВІДКРИВАЄМО САЛОН ЕКСПРЕС-МАНІКЮРУ

ШКОЛА БІЗНЕСУ: ВІДКРИВАЄМО САЛОН ЕКСПРЕС-МАНІКЮРУ

Ми будемо підкидати вам свіжі ідеї і розповідати, як перетворити їх у реальність. Сьогодні ми розглянемо варіанти, як можна відкрити свій салон експрес-манікюру, що і скільки для цього знадобиться, і які «підводні камені» новачків чекають на шляху до успішного бізнесу.

ЯК СТАТИ ПП-ШНИКОМ
Вам потрібно взяти в горгосрегистрации стандартний бланк реєстраційної картки на проведення держреєстрації фізособи-підприємця. Заповнивши, здаєте разом з копіями паспорта або посвідчення біженця, та коду, квитанцією про сплату реєстраційного внеску (34 грн.). Бланк свідоцтва про держреєстрацію ПП можете забрати вже через 2 дні. Потім потрібно отримати в податковій району довідку про взяття на облік платника податків. Вона видається в «єдиному вікні» при наявності паспорта або посвідчення біженця та свідоцтва про реєстрацію. Не забудьте подати заяву про те, що будете працювати на єдиному податку (291 грн.). Слідом ви відправляєтеся в райвідділ Пенсійного фонду з довідкою з податкової та свідоцтвом про реєстрацію. На облік в ПФУ потрібно стати до 20-го числа місяця, наступного за датою реєстрації ПП.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Для манікюрних кабінетів немає окремих нормативних документів. Все викладено в документі, який називається «Державні санітарні правила та норми для перукарень різних типів ГСПиН 2.2.2.022-99». Вони діють з 1999 року. До відкриваєть нами бізнесу застосовні норми, що стосуються манікюрного кабінету. Площа на одного найманого працівника (він повинен мати медкнижку і кожні 6 міс. проходити медогляд) повинна бути не менше 6 м. Меблі повинна бути з матеріалів, які піддаються санітарній обробці. Обов'язкові стерилізатор, раковина для миття інструментів і рук. Всі інструменти повинні проходити дезінфекцію спецпрепаратами, а потім — термічну стерилізацію. Після кожного клієнта ємності, в яких руки розпарюють, зобов'язані обробляти дезрастворамі. До речі, про доступ до води для миття рук і інструментів. Зрозуміло, що в торгових центрах організувати це дуже складно. Деякі студії вирішують цю проблему за допомогою звичайного кулера.
ВИБИРАЄМО місце РОЗТАШУВАННЯ
Міні-студія манікюру — яскравий приклад бізнесу, коли попит залежить від правильного розташування точки. Ви можете успішно конкурувати з стаціонарними салонами краси. В вашу користь будуть працювати доступність (у звичайний салон, як правильно, потрібно заздалегідь записуватися, а в експрес-якій точці ця формальність опущена), швидкість обслуговування і ціни — у «швидких» маникюрнях значно менше середніх по салонах.
ВИЗНАЧАЄМО ПОПИТ
Прохідне місце. Як показав досвід роботи вже існуючих точок, найкраще місце — торгово-розважальний центр, куди публіка з грошима приходить провести дозвілля і витратити гроші. Для України експрес-манікюр — новинка, а це перший крок на шляху до прибутку, так як конкуренція ще невелика.
• Особистий досвід
Наталя, підприємець: «Я спочатку відкрила свою точку в продуктовому супермаркеті. Клієнти були, але люди туди ходять за їжею і манікюр вважали недоречним витівкою. Тому я вирішила змінити місце. Вже три місяці працюю в торговому центрі, і потік клієнтів втричі більше!»
• Порада в тему
Ирина, хозяйка нейл-бара: «Я считаю перспективными местами офисные и бизнес-центры, даже вокзалы, если хотите. Ведь там большая проходимость людей, которые, к тому же, часто ожидают. Они — потенциальные клиенты!»   
СКОЛЬКО МОЖНО ЗАРАБОТАТЬ
Расходы на старте 
•    Регистрация ЧП 35 грн. 
•    Разрешение СЭС 250 грн. 
•    Стол для маникюра 500 грн. 
•    2 стула для мастера и клиента 300 грн. 
•    Сейф 500 грн. 
•    Техника (стерилизатор, лампа, фрайзер, парафинотопка) 2500 грн. 
Итого: 5 615 грн. 
Ежемесячные расходы 
•    Аренда 300 грн. 
•    Единый налог 291 грн. 
• Податок з найманого працівника 550 грн.
• Витратні матеріали (2 набори) 3000 грн.
• Зарплата (30% від виручки в 900 грн./день) 8 100 грн.
Загальна: 14 941 грн.
Щомісячні доходи
Виручка 900 грн. х 30 днів = 27 000 грн.
Чистий прибуток
27 000 грн. ― 14 941 грн. = 12 059 грн.


ДЕРЗАЙТЕ!
 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner