Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Як грамотно продавати послуги в салоні краси?

Як грамотно продавати послуги в салоні краси?

Іноді навіть досвідчений майстер не в змозі грамотно продати послугу. Давайте уявимо, що ви сидите і насолоджуєтеся приємною музикою в затишній обстановці. Ви забуваєте про всі неприємності, відволікається від повсякденних турбот, тобто повноцінно відпочиваєте. Раптом, ваш спокій перериває різка фраза про те, що поки ви очікуєте дії маски, не зайвим було б зайняти час парафінової ванночкою для рук, адже це зовсім недорого. В такі моменти клієнт відчуває подив і починає напружуватися, думаючи про те, а чи може він дозволити собі додаткові витрати, адже майстер чекає відповіді. Пам'ятайте, що така поведінка майстра з клієнтом – це груба помилка, і не слід бути нав'язливим.

Чим загрожує такий хід майстра, запитаєте ви. Така поведінка загрожує тим, що майстер втратить клієнта, а такий хід клієнт вважатиме, як грубу маніпуляцію і нетактовність. Вище описана ситуація поставить в незручне становище навіть того клієнта, фінансове становище якого дозволяє скористатися безліччю послуг.

Як грамотно просувати послуги в салоні краси
Так чи інакше, але власники салонного бізнесу з часом починають замислюватися над тим, як професійно продавати послуги. Крім власника салону, це питання турбує також адміністратора і майстрів, адже від того, наскільки успішно вони продають послуги, залежить їх заробіток. Пам'ятайте, що обговорювати переваги клієнта слід до процедур і робити це необхідно в спокійній і невимушеній обстановці. Якщо ви маєте справу з постійним клієнтом, то буде простіше, напевно, ви в курсі щодо того, які у клієнта фінансові можливості. Відзначайте важливі дані про постійних клієнтів у клієнтській базі, щоб перед приходом клієнта ви були обізнані, що віддає перевагу клієнт. Також потрібно скласти перелік послуг, які на вашу думку можуть задовольнити запити того чи іншого постійного клієнта. Надавайте своїм клієнтам можливість вибрати ті процедури, яких він потребує найбільше. Таким чином, ви будете мати можливість успішно продати більше однієї послуги.

Адміністратор менше обізнаний у перевагах клієнта, тому майстер розбирається в суті питання набагато краще, ніж адміністратор. Саме майстер завдяки ретельному збору інформації про постійного клієнта має можливість грамотно продати додаткові послуги. Якщо до вас прийшла на манікюр клієнтка у віці, то ви можете натякнути про те, що ніщо не видає вік жінки так, як стан шкіри рук. Таким чином, ви зможете ненав'язливо запропонувати клієнтці парафінотерапію, як прекрасну процедуру, яка продовжує молодість шкіри рук. Не лінуйтеся показати фото, які є у вас на руках, щоб клієнтка упевнилася в тому, що процедура дійсно творить дива. Приділіть своїм клієнтам трохи більше часу, ніж зазвичай, щоб прорекламувати ефективні процедури, які обов'язково сподобаються вашим клієнтам. Розповідайте про процедури детальніше, щоб отримати постійного клієнта. Грамотно пропонуйте послуги, не викликаючи у клієнта роздратування. Рекомендуйте своїм клієнтам нові препарати і процедури так, щоб клієнту стало цікаво випробувати їх дію на собі.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner