Планування графіка

Головними якостями майстра є професіоналізм і надійність. Два ці якості можна вважати тотожними, адже рівень довіри до такого майстра високий, а, як відомо, довіра в наш час дорогого коштує. Щоб виправдовувати довіру клієнтів, а також зберегти його слід скласти раціональний графік роботи.
Робіть помітки
Приступаючи до планування робочого дня, тижня, місяця не варто ставити перед собою нездійсненних завдань. Не потрібно перетворювати свою роботу в суцільне покарання. Коли ви записуєте клієнтів на процедуру, не забувайте номери їх телефонів, повірте, вони вам можуть знадобитися, причому не один раз. Також варто робити для себе невеликі позначки з наступною інформацією: уподобаннями клієнта, проблеми з нігтями, реакція на матеріали. Ці нотатки стануть корисним джерелом інформації для вас як майстра при подальшому спілкуванні. Майстер, який називає клієнта по імені, пам'ятає якісь важливі нюанси і особливості залишає приємне враження у клієнта. Надалі така стратегія щодо клієнта, дозволить розвинути його лояльність до вас.
Намагайтеся при необхідності якомога швидше і точніше згадувати свої записи. Приміром, під час останнього відвідування, клієнтові довелося по душі одне з рекомендованих вами коштів, і він попросив у вас його пробник. Під час наступної зустрічі обов'язково поцікавтеся у клієнта, чи використовував він засіб, також поцікавтеся його думкою і враженням про його використання. Кожен клієнт буде задоволений такою увагою до власної персони.
Для записів клієнтів краще вибрати записні книжки-органайзери або великі календарі-щоденники.Органайзери дозволяють внести велику кількість інформації. Щоденники, в які можна вставляти додатково листи є найбільш зручними. Адже візиту кожного клієнта виникає необхідність зробити позначку на індивідуальній сторінці клієнта. Щоденник дозволяє зберегти загальну картину, а також зафіксує розвиток. Також у вас пропадає необхідність робити поспішні позначки на різних аркушах. Для тих, хто виконує помітки на окремих аркушах, в кінці дня чекає цілий склад таких листочків, похапцем сяк-так заповнених, іноді навіть без зазначення імені клієнта. Щоб систематизувати ці листочки доведеться їх перечитувати, і все одно в кінцевому підсумку їх доведеться переписувати. Також існує варіант, що ви можете втратити листочок, або що ви не зможете його знайти в потрібний момент. Така неорганізованість вже погодьтеся, але не свідчить про високий професіоналізм, а швидше навпаки.
Тому використовуйте органайзери або щоденники, в які заносите інформацію відразу ж після візиту клієнта. Відзначайте не тільки досягнення, але також що сподобалося клієнту, а що ні. Для того щоб внести записи в щоденник, слід правильно спланувати час і графік відвідування клієнтів, щоб ви змогли записати всю необхідну інформацію візиту до наступного клієнта.