Як відкрити масажний салон?

У будь-якій країні, в будь-якому місті зараз дуже популярні масажні салони або ж невеликі кабінети. Для того щоб відкрити такий кабінет, потрібно скласти бізнес-план масажного салону, зібрати необхідні документи. Це необхідно для визначення того, як швидко окупляться вкладення і як швидко буде отримано постійний дохід.
Масажний салон: маркетинг
Для невеликих міст відкриття масажного кабінету може принести пристойний дохід, чого не можна сказати про великих містах, де вже є багато таких кабінетів.
Перед тим як відкрити салон, потрібно передбачити організаційні моменти. Величезне значення для бізнесу має розташування в місті, віддаленість від основних конкурентів. Необхідно визначитися з категорією клієнтів: або це буде VIP-салон, або це буде доступний кабінет для людей з невеликим доходом, які відносять в магазин більшу частину своїх грошей, не замислюючись про своє здоров'я.
Однак, за оцінкою експертів, за медичними показниками відвідують масажиста в межах 30%, а 70% відвідують такі салони для догляду за своїм тілом, обличчям і для релаксації, розслаблення. Тому відкрити салон краще в спальних елітних районах.
Це підприємство необхідно відкривати на першому поверсі, так само як і магазин. В ідеалі кожному масажиста необхідна окрема кімната, але не менше 8 кв. м, про що можна дізнатися з документів СЕС. Якщо ж передбачити парний масаж (подруги, чоловік і дружина), тоді два фахівця можуть приймати клієнтів у кімнаті площею 12 кв. м. Для масажного салону досить приміщення площею 70-100 кв. м, з розрахунку кількості масажистів, інших фахівців, а також адміністратора та адміністрації. Економічно доцільно не більше 5 робочих місць, краще відкрити масажні кабінети в декількох місцях.
Конкурентні переваги масажного кабінету:
- високий рівень обслуговування клієнтів;
- індивідуальний підхід до кожного відвідувача;
- стабільні ціни;
- приємна атмосфера;
- різні пільгові, бонусні програми.
Залучення клієнтів можливо різними способами: «сарафанне радіо», наявність хорошої вивіски на салоні, оголошення, листівки. Дорога реклама зазвичай малоефективна.
Як відкрити масажний салон, для чого і які документи необхідні? При організації цього бізнесу необхідні наступні документи:
- реєстрація даного підприємства у податкових органах;
- для окремих видів масажу необхідна ліцензія.
Ліцензія необхідна для того, щоб відкрити ортопедичний салон. І в такий кабінет необхідно купувати спеціальне ортопедичне обладнання, яке може запропонувати інтернет-магазин.
Масажний бізнес можна проводити в кількох напрямах:
- масажно-косметологічний салон (класичний лікувальний, точковий, тайська та інші види масажу);
- SPA-салон, (гелеве, шоколадне, медове, виноградне обгортання; сольові, цукрові скраби) розслаблюють, заспокоюють тіло;
- термо - і криообертывания, антицелюлітний масаж;
- салон для релаксації, відпочинку в басейні, сауні (аромаванни з натуральними компонентами, екстрактами і гідромасажем).
Обладнання для масажного кабінету
Бізнес-план масажного установи враховує обладнання для кабінетів, матеріали для ремонту. Почати потрібно з ремонту приміщення. Стіни, підлоги масажного кабінету повинні бути оброблені плиткою або миючими шпалерами, які, згідно вимог СЕС, обробляють спеціальним розчином один раз в тиждень. У масажному кабінеті обов'язково встановлення санвузла.
Спеціальне обладнання для кабінетів:
- масажний стіл;
- кушетка (досить 2-3);
- стелаж для косметичних засобів.
-
Масажиста для роботи необхідні ефірні олії, для звичайного масажу можна використовувати оливкову олію. Оптовий магазин може запропонувати масла дешевше, чого неможливо отримати в роздробі.
Для відвідувачів цього підприємства необхідно викладати рушники, при 15 відвідувачів необхідні 20 рушників, які перуться щодня.
У адміністратора даного підприємства, в підсобному приміщенні можна поставити наступну меблі:
- стіл;
- диван, крісла;
- шафа;
- пральна машинка;
- телефонний апарат;
- рушники.
Персонал для масажного кабінету
Бізнес план масажного кабінету або салону включає в себе і витрати на персонал. Успіх салону залежить від фахівців масажу, які працюють або позмінно, або під замовлення. Знайти хорошого масажиста, зі своїми постійними клієнтами, не дуже легко, вони можуть вести приватну практику або працювати в іншому салоні. Як знайти хороших фахівців і що їм потрібно пропонувати, питання серйозне.
Масажист повинен володіти не тільки європейських, але і східних масажем, також підвищувати свою кваліфікацію, отримувати необхідні документи, що підтверджують його кваліфікацію.
Зарплата масажиста складає зазвичай 30-50% від вартості сеансу. У день масажист, в залежності від досвіду, може обслужити від 4 до 8 осіб.
Салону, крім масажистів, необхідні 2 адміністратора, бухгалтер, який може працювати за сумісництвом, а також прибиральниця. Почати роботу кабінету можна з поєднання цих функцій одним працівником або самим господарем, директором.