Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
93 відгуків

С 30.06.2021 по 31.07.2021 включительно компания "Вилан-мебель" не принимает заказы и сообщения.

Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06
+380 (68) 306-10-66

Ідеальний образ майстра або як це «розвиватися». Інтерв'ю з майстром.

Ідеальний образ майстра або як це «розвиватися». Інтерв'ю з майстром.

Говорячи про майстрів можна заглибитися в нетрі відгуків про те, як вони кладуть гель-лак, як роблять манікюр, як роблять дизайн. Все це, без сумніву, дуже важливо, корисно і цікаво. Ми дуже часто пишемо про те, що справжній майстер повинен бути досвідченим, постійно вдосконалювати свої вміння, підвищувати свою кваліфікацію чи не кожну ніч (бо вдень він пиляє). Також, він всенеодмінніше зобов'язаний працювати з гелями. А про те, що він повинен уміти моделювати, так і говорити не доводиться, це просто маст хев. Наші вимоги до майстрів можуть здатися нереалістичними. Без конкретного прикладу може створитися враження, що ми створили міфічний ідеальний недосяжний образ, а таких людей зовсім немає.

І щоб розвіяти Ваші сумніви, ми вирішили перестати ховати цієї чудової людини від очей громадськості. Далеко ходити за прикладом не треба, він зовсім поруч, лише руку простягни. Знайомтеся, Вікторія – старший майстер LCN Beauty Center! Віка повідає нам про те, як її занесло в індустрію краси і через що довелося пройти, щоб стати професіоналом нігтьового сервісу.

LCN: Віка, розкажи, будь ласка, чому тобі захотілося стати майстром манікюру?
Віка: Ви знаєте, я - допитлива натура, плюс у мене завжди був потяг до всього гарного. Моя перша юнацька мрія в далекі, тепер уже роки, була стати модельєром-дизайнером одягу. Але в 90-х роках вона стала не дуже актуальна, так як у країни відкрилися нові можливості в торгівлі, ринок наповнився товарами зарубіжного виробництва, багато швейні виробництва закрилися. Треба було підлаштовуватися під реалії життя і я вирішила стати перукарем. "Раз вже люди самі можуть собі дозволити вибирати речі і красиво одягатися, буду робити їм гарні зачіски, "- подумала я. На цьому поприщі я відпрацювала кілька років, була задоволена професією, мала вдячну клієнтську базу. Але технології не стоять на місці. Від своєї знайомої я дізналася про новий напрямок в індустрії краси - нарощування нігтів. Зауважте, це був 2000 рік, Про нарощування нігтів знали тільки найпрогресивніші. І тут мій допитливий розум звичайно зреагував! Я поступила і успішно закінчила курси по моделюванню нігтів компанії "Оле хаус", яка, до речі сказати тільки відкрила своє перше представництво в Санкт-Петербурзі, після Москви. Це до того, як давно це було. Ось так я прийшла до своєї нинішньої професії. Дивна річ, мені як натурі шукає, вона не переситилася за більш ніж 15-річний стаж роботи. Нігті - це моє)))

LCN: Скажи, допомогли тобі ці курси і як розпочалася твоя практика?

Віка: Курси не те що б допомогли, курси дали старт для розвитку в новій професії. На них я придбала знання, і тепер потрібно було втілити ці знання на практиці. Потім почалися трудові будні. Було складно, потрібно було практикуватися, щоб не втратити навички, які я отримала на курсах. Хотілося знайти своїх клієнтів. Я завжди, при будь-якому зручному випадку навчалася у більш досвідчених колег, обов'язково відвідувала семінари та виставки. Загалом, із задоволенням і величезним бажанням була поглинена своєю роботою. Було непросто, але я вірила в успіх!

LCN: І він настав?

Віка: Так! Але йому передувала величезна праця і віра в себе. Я ніколи не рекламувала свої послуги. Але завдяки своїм старанням напрацювала собі свою клієнтську базу. "Сарафанне радіо" допомогло)) Через 4-5 років після закінчення моїх перших курсів, запис клієнтів у мене формувалася мінімум за два тижні. З урахуванням того, що працювала я кожен день в двох салонах. Так і приватною практикою я не цуралася)) Вже повторюся, постійно відвідувала виставки і семінари, щоб бути в курсі всіх новинок. Так і в 2007 році я закінчила курси з акриловому дизайну від «Вікторі», на той час це було теж нове прогресивне напрям у моделюванні нігтів. Тим самим я розширила свої професійні можливості і привернула ще більше клієнтів. Це дало можливість вийти з середньої ланки майстрів і полинути в топи.
З тих пір курси і постійне підвищення кваліфікації стало моєю другою роботою. Зараз з приходом інтернету в наше життя кожного, подивилася ролик на Ютубі з нанесення гель-лаку вважає себе майстром. Але яке ж це помилка! Якщо Ви малограмотний недосвідчений майстер навчальне відео - не панацея. Треба елементарно напрацювати професійні навички та вміння, знати професійні "секретики". Я вже не кажу про моделювання нігтів, ці знання потрібно обов'язково купувати на курсах, щоб своїм невмінням не нашкодити клієнту.

LCN: Ідеальний майстер манікюру на твій погляд, яким він повинен бути?

Віка: Ідеальних людей не буває, як і ідеальних майстрів. Але до цього потрібно прагнути. Потрібно постаратися шляхом власної практики і роботою над собою давати клієнту відмінний результат! І тоді він прийде до тобі. І порекомендує твої послуги своїм знайомим. У мене є клієнти, які зі мною по 10-15 років. Для мене це найкращий комплімент від них) І знову ж таки, розвиватися. Моделювання, зміцнення, дизайн. Створення власних авторських дизайнів, відстежування останніх трендів в манікюрі дають неперевершене перевагу. Обов'язково розширювати список нових процедур: зміцнення, ламінування, запечатування, СПА.

LCN: Як впливає якість матеріалу на те, як далеко може просунутися майстер?

Вика: Самым непосредственным образом. Я не всегда работала на LCN. Были в моей истории и другие марки, в том числе и CND. Я не говорю, что обязательно использовать именно какой-то определенный брэнд. Очень важно работать только хорошим проверенным материалом. Не стоит рисковать здоровьем клиентов и собственной репутацией. Да, это дорого. Но это еще и надежно! Такое отношение к выбору того, чем работаешь, позволяет трудиться спокойно и получать удовольствие от работы. В общем, главное – хорошо делать свою работу и любить своих клиентов. Людина до вас приходить в першу чергу, не приємно провести час, а отримати конкретну якісну послугу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner