Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
93 відгуків

С 25.05.2021 по 25.06.2021 включительно компания "Вилан-мебель" не принимает заказы и сообщения.

Производство корпусной мебели под заказ
+380674099806
+380683061066

Підбір персоналу для салону краси

Підбір персоналу для салону краси

Для ведення бізнесу вам можуть знадобитися наступні співробітники.


Керівник підприємства / Менеджер. Так, так, ви теж співробітник компанії. Кожен день вам доведеться стежити за роботою салону, підтримувати роботу з клієнтами на вищому рівні, приймати фінансові рішення, відповідати за закупівлі витратних матеріалів, обладнання та супутніх товарів, вирішувати виробничі питання та спори, наймати нових працівників і тренувати їх, робити оцінку роботі персоналу. Все це в доповнення до вашої роботи в салоні, якщо ви є професійним перукарем або косметологом і працюєте в залі нарівні з найманими працівниками.


Менеджер салону. Якщо ви один з тих власників, який вважає, що для того, щоб розуміти потреби клієнтів, треба самому працювати з ними, то вам потрібно менеджер салону, який буде виконувати ваші керівні та адміністративні обов'язки. Маленькі салони краси не можуть дозволити собі посаду найманого менеджера. Але якщо у вас досить великий салон, то вам не обійтися без цієї людини. Менеджер салону може виконувати безліч завдань, наприклад, вести всю паперову роботу, робити базові обов'язки бухгалтера, складати графік роботи співробітників, робити закупівлі витратних матеріалів, вирішувати питання щодо ремонту приміщення та обладнання і підтримання салону в порядку.


Перукар/Косметолог. Стилісти і косметологи — це цінність вашого салону. При наймі на роботу обов'язково перевіряйте, що у них є спеціальна освіта, сертифікати з підвищення професійного рівня, репутацію майстрів (якщо є можливість це зробити). Буде непогано, якщо майстри вивісять свої сертифікати в красивих рамочках біля свого робочого місця. Якщо салон отримав якийсь професійний сертифікат або нагороду, то обов'язково повісьте ці папери біля стійки адміністратора, щоб відвідувачі могли їх бачити.


Помічник перукаря. У більшості російських салонів такої посади не існує. А даремно. Помічник перукаря — це зазвичай недавній випускник курсів перукарів на самому початку своєї професійної кар'єри. Його основний обов'язок — мити голову клієнту, готувати клієнта стрижці, укладанні, фарбуванні. Якщо у вас мало відвідувачів, то помічник перукаря зазвичай не потрібен і всі етапи роботи з клієнтом лягають на стиліста-перукаря.

Но если у вас очень популярный салон и к вам очередь из желающих, то будет экономически выгодно иметь помощника парикмахера. В этом случае профессионал экстра класса тратит свое драгоценное время только на стрижку и прическу, а не на подготовку клиента. Пока помощник готовит клиента, парикмахер-стилист заканчивает работу с предыдущим клиентом. Таким образом, у вас получается поточное производство, повышается производительность труда и прибыльность вашего салона. 

Администратор. Этот человек принимает клиентов, отвечает на звонки, записывает клиентов на прием, принимает оплату, готовит особенно ценным клиентам кофе. Время от времени вы должны вставать за стойку администратора и выполнять его функции, чтобы не потерять связи с клиентами. 

Мастер маникюра и педикюра. Делает маникюр, педикюр, наращивание и дизайн ногтей, массаж рук и ног. 

Массажист. Массажист может работать постоянно, либо несколько часов в неделю по договору, в зависимости от количества клиентов. 

Независимые мастера. Це професіонали, які не хочуть відкривати свій салон, але орендують у вас місце. Ви не платите їм зарплату. Вони працюють зі своїми інструментами і витратними матеріалами, але користуються вашим стаціонарним обладнанням.