Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Як відкрити косметологічний кабінет

Як відкрити косметологічний кабінет

Жінки завжди прагнуть залишатися молодими і красивими. Для досягнення цих цілей вони не жаліють ні часу, ні грошей. А це - вічний двигун для розвитку «прекрасного» бізнесу. Отже, ви вирішили відкрити косметологічний кабінет. Що необхідно врахувати.
 

Перш ніж відкрити свою справу, виберіть, на клієнта якого рівня він буде націлений. Виходячи з цього, вже підберіть відповідне приміщення і обладнання, а також косметичні лінії і витратні матеріали. Досвідчені косметологи стверджують, що краще відкрити салон з наступними послугами: догляд за шкірою обличчя і епіляція, догляд за шкірою тіла і масаж, консультації косметолога, всі види пірсингу, при необхідності (розширення цільової аудиторії) - манікюр (педикюр) та перукарські послуги.

Зручніше розмістити косметологічний кабінет на території перукарні, сауни, медичного центру, будинку побуту, лікувально-профілактичного закладу. При виборі приміщення врахуйте, що загальна площа салону або кабінету повинна бути не менше 15 квадратних метрів, а на одного майстра повинно припадати не менше 8 квадратних метрів.

У косметологічному кабінеті обов'язково повинні бути підсобні приміщення та приміщення для стерилізації, гардероб, туалетна кімната, кімната очікування.

При облаштуванні кабінету зупиніться на медичних меблів, яка добре чиститься і миється. Масажні та косметичні процедури віднесені до розряду медичних, тому обладнання має бути спеціальним. Придбайте для кабінету: мобільний візок для інструментів, стіл для майстра, туалетний столик, косметичне крісло, гвинтовий стілець, стілець для спеціальної парової ванни, шафу для чистої білизни, умивальні раковини (з гарячою і холодною водою).

Відкриття косметологічного салону або кабінету допускається тільки після дозволу місцевих санітарно-епідеміологічних служб, у вас також повинна бути ліцензія на цей вид діяльності, документи про постановку на облік у податкових органах і дозвіл пожежної охорони.

Щоб визначитися з цінами послуг, прорахуйте свої витрати, інтереси майстра, оцініть конкурентне середовище. Спочатку ціни варто зробити трохи нижче, провести ряд акцій, а коли сформується своя клієнтська база,ценыможно підняти, а постійним відвідувачам зробити знижки.

Не розраховуйте на високу рентабельність даного підприємства. Приблизний термін окупності витрат - три роки.

Зверніть увагу, що попит на косметичні послуги носить сезонний характер. Перший пік відвідуваності припадає на найбільш ранню весну, другий пік - осінній, після відпусток.

Постарайтеся знайти для свого салону «родзинку», яка допоможе залучити клієнтів. Наприклад, щоб робити педикюр, придбайте спеціальне обладнання, за допомогою якого цю процедуру можна робити, не розпарюючи ноги, або купіть спеціальну лазерну систему для видалення волосся.


 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner