Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

ПЕРШ НІЖ ПОЧИНАТИ САЛОННИЙ БІЗНЕС

ПЕРШ НІЖ ПОЧИНАТИ САЛОННИЙ БІЗНЕС

Сьогодні стало модно бути гламурним за європейськими мірками. Багато хто цього не знає упину і розуміють по-своєму. Часто, наприклад, можна зустріти дівчат з немитими волоссям красивого рожевого відтінку і з воот такими нігтями. Вони замість лазні відвідують студії нігтьового дизайну. Тому що, якщо хлопчики з відповідної соціальної ніші люблять малювати на стінах, то їх подруги вважають за краще малювати на нарощених нігтях. Але над покращенням власного іміджу можна попрацювати і виходячи з зовсім інших критеріїв прекрасного. Для цього у нас в країні існують салони краси.

У цьому новому бізнесі можна реально заробити тридцять відсотків від вкладеного капіталу.

Виручка – від двадцяти до п'ятдесяти тисяч доларів в місяць. Чистий дохід – від трьох до двадцяти тисяч доларів.

Згідно норм СЕС в кожному салоні повинні бути допоміжні «порожні» площі. Ці площі, як Ви самі розумієте, грошей не приносять.

Розмір середньостатистичного салону –від 120 до 180 м.

Чим менше розмір салону, тим менше прибуток.

Економічний розрахунок салону краси площею до 120 кв. м.

Присутні:

1. «Зал очікування» зі стендами косметики на продаж – 12 кв. м

2. Зал з двома перукарськими кріслами - 15 кв. м

3. Кабінет для манікюру-педикюру - 8 кв. м

4. Три кабінети для косметологів, де встановлено обладнання для:

1) корекції фігури,

2) ультразвукового пілінгу,

3) кисневої мезотерапії - 12х3=36 кв. м

5. Кабінет масажу і обгортань – 9 кв. м

6. Солярій - 6 кв. метрів

7. Допоміжні приміщення (стерилізація, склад, кімната відпочинку) - 26 кв. м

Норми СЕС від 2003 року вимагають таких великих площ.

Щомісячна чистий прибуток салону (без урахування податків) складе тоді 5.746 у.е. Річний прибуток – 68 952 у.е.

салон краси починається з вибору процедур, які ви збираєтеся запропонувати. Вони досить умовно і спірно діляться на три групи.

Імідж

Сюди відносять традиційні послуги радянського салону краси: перукарські послуги, манікюр, педикюр. Сюди ж включають такі новинки, як засмага, татуаж, пірсинг...

Медицина

Корекція недоліків, атицеллюлитные програми і т. д.

Релаксація

Сюди можна віднести масаж, талласотерапию (або СПА), світлотерапію, ароматерапію...

Мода вимагає розширення спектру процедур, як наприклад:

1) моделювання контурів обличчя і тіла;

2) ліфтинг грудей;

3) процедур щодо зниження кількості жирових відкладень (неінвазивний і голчастий електроліполіз).

Перукарські відсіки салону сьогодні опинилися в ар'єргарді. Кожен квадратний метр, зайнятий, приміром, корекцією фігури або мезотерапією приносить втричі більше, ніж метр перукарні кімнати. Взагалі ж, у салоні повинна бути родзинка, як в кухні іменитого шеф-кухаря. Без родзинки Ваш салон перетвориться в їдальню з бізнес-ланчем.

Дуже ефектні в якості «родзинки» безопераційні способи корекції фігури і особи на апаратах класу Изоджей, наприклад: підйом грудей на кілька сантиметрів, формування «бразильської попки», ліквідація подвійного підборіддя.

вибираючи набір послуг салону вибирайте ті, які приносять найбільший прибуток.

Так, при середній денній завантаженні перукаря 30-40 відсотків, дохід одного крісла складе не більше 30 тисяч рублів в місяць.

Тоді як один сеанс мезотерапії приносить виручку в три тисячі рублів.

Після вирахування витратних матеріалів і зарплати дохід складе півтори тисячі рублів. У десять разів більше, ніж від стрижки!

Навіть якщо мезотерапевт буде завантажений рази в три менше, ніж перукар, салон отримає за місяць не 15, а 45 тисяч рублів.

щоб розрахувати прибутковість послуги, потрібно взяти брудну прибутковість кожної з послуг і розділити їх на метраж кабінету з урахуванням норм СЕС.

Своє або орендоване приміщення вибирати?

Якщо бізнес провалиться, приміщення залишиться вашою власністю. Далі думайте самі.

Приготовьтесь к тому, что в каждый метр помещения вам придется вложить около тысячи долларов. Салон размером в 120 метров обойдется в среднем в 120 000 долларов. Стандартные траты:

1) проект у архитектора;

2) вентиляция;

3) ремонт;

4) мебель;

5) оборудование;

6) подбор и обучение персонала;

7) услуги юридической фирмы;

8) рекламная кампания.

Якщо все зроблено грамотно, то розкручування салону обійдеться лише у дві-три тисячі доларів. Краще всього працює презентація салону. При правильному проведенні вона забезпечує до 200 постійних клієнтів. Надалі досить витрачати на рекламні цілі не більше тисячі доларів в місяць.

Витрати окупаються до двох років. Якщо вже підібрано приміщення, то створення салону займає три-чотири місяці.

Якщо є труднощі, то можна запросити фахівців, які здадуть вам готовий салон «під ключ».

Починати краще влітку і восени, щоб салон відкрився до Нового Року, взимку відрепетирував навички, а навесні, в саму жнива не вдарила в бруд обличчям.

Директору бажано пройти тижневе навчання в бізнес-школі за програмою «Директор салону краси».

А починати потрібно з розвідувальної діяльності в тилу ворога. Тому, якщо Ви не знаєте, що таке салон краси в принципі, то почніть вже зараз вивчати конкурентів – станьте відвідувачем будь-якого хорошого салону краси.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner