Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Робочий день директора салону краси

Робочий день директора салону краси

Власники підприємств індустрії краси часто задають питання, чим повинен займатися їх директор салону. Те, що повинен робити ваш директор, насправді, визначається вашої бізнес-моделлю і вашою стратегією. Директор повинен досягати поставлених перед ним комерційних цілей за допомогою фінансових і людських ресурсів, якими він управляє в межах своєї компетенції. Існують прописані посадові інструкції, які ви можете використовувати для грамотного регулювання відносин між власником і найманим керівником та іншим персоналом.

Сьогодні ми надамо вам алгоритм робочого дня директора салону краси і розглянемо, які конкретно дії повинен робити керівник для забезпечення запланованого рівня продажів і підтримки/досягнення високого рівня обслуговування клієнтів.

Зверніть увагу, мова піде про дії, які директор салону краси робить щодня. Для зручності розіб'ємо робочий день на три відрізки: ранок, день, вечір (підсумки робочого дня).

РАНОК

Ранкові завдання і справи також можна розділити на етапи

ПІДГОТОВКА до робочого дня

  • Директор продумує завдання на сьогоднішній день згідно сезонному календарем. Для цього керівник використовує складений раніше комерційний календар на сезон.
  • Керівник проводить п'ятихвилинку, на якій пояснює співробітникам специфіку сьогоднішнього дня, розповідає про плановане трафік, який потік клієнтів очікується, і які це будуть клієнти і т. п.
  • Керівник оцінює ресурси салону краси на сьогоднішній день: перевіряє наявність товарів на складі, наявність і викладку їх на вітринах, рекламні матеріали, а також зміни складу, що працює сьогодні.
  • Перевіряється динаміка виконання місячного плану по продажам, звіряють цифри з планом продажів, який деталізований по тижнях і днях.
  • Проводиться оцінка ключових показників роботи салону за попереднім днях. Аналізується зокрема середній чек та конверсія (на основі плану фіксації трафіку клієнтів і відсотка конверсії). Оцінюється динаміка цих показників.
  • Керуючись даними звіту по продажах за тиждень, директор визначає, які послуги і товари є пріоритетними на сьогоднішній день для продажу та просування, які техніки продажів доцільно використовувати в конкретній ситуації.
  • Керівник вживає заходів обережності, враховуючи специфіку сьогоднішнього робочого дня, оцінює, які існують ризики, які проблемні ситуації можуть виникнути. Вирішити проблемні ситуації дозволяє правильно розроблені та відпрацьовані з співробітниками Стандарти зустрічі клієнтів, вирішення проблемних ситуацій, дії форс-мажорних обставин і т. п.

Далі керівник виконує ОБХІД салону краси і оцінює

  • чистоту всіх приміщень салону краси і ступінь готовності до прийому клієнтів
  • збереження обладнання, меблів, предметів інтер'єру і т. п.
  • мерчендайзинг (викладку товарів на вітринах, рекламу, цінники і т. п.)
  • заходи безпеки

В даному випадку директор повинен керуватися чек-листом, посадовими інструкціями, правилами передачі кабінетів та іншими нормативними документами салону краси.

Далі проводиться керівником ПЛАНЕРКА – нетривалий нараду, яке необхідно для вирішення поточних питань.

На планерці керівник

  • збирає питання з попереднього дня, розбирає проблемні/конфліктні ситуації, що виникли складнощі в роботі
  • дає оцінку сьогоденню і визначає тактику роботи
  • ставить плани з продажу, конверсії, середнього чеку
  • позначає трафік клієнтів на сьогоднішній день
  • ставить завдання загальні і для кожного співробітника, визначає зони відповідальності
  • дає оцінки минулого дня: сервісу, продажу; коригує роботу співробітників, дає інструкції
  • На даному етапі керівникові потрібні такі документи/інструменти, як звіт по виручці, бланки роботи з базою клієнтів, доповідні записки, звіти попереднього дня. Заповнюється бланк ранкової наради. Важлива нова інформація заноситься на Інформаційну дошку салону.

    Не рідше двох разів на місяць рекомендується проводити експрес-ТРЕНІНГИ з вироблення тих або інших навичок, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів. Керівник салону краси розповідає про темою тренінгу, про її актуальність, прив'язує до потреб і завдань сьогоднішнього дня, дає базову інформацію, проводить практичні заняття, оцінює рівень навичок і знань у співробітників. На даному етапі можуть використовуватися навчальні папки (по продуктах, продажу, сервісу), а також індивідуальні робочі зошити кожного співробітника.

    ДЕНЬ

    Протягом дня керівник контролює

  • інформацію, яку адміністратор вносить в базу
  • список клієнтів для цільових обдзвону
  • відповідність телефонної розмови з клієнтами Стандартам
  • виконання поставлених завдань вранці
  • продажу на касі на підставі експрес-звітів
  • Також керівник оцінює роботу кожного фахівця за сумою продажів, штукам, показниками особистої конверсії. При необхідності коригується робота певних працівників. Використовуйте для збільшення продажів домашніх відходів у вашому салонізапатентовану інновацію "Щоденник емоцій спеціаліста"

  • Вечір – ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ РОБОЧОГО ДНЯ

    Керівник

  • знімає підсумки дня на касі
  • оцінює якість роботи з товаром, аналізує списання матеріалів
  • виконує експрес-обхід усіх приміщень салону, оцінює відповідність передачі змін і кабінетів Інструкцій
  • Далі керівник ЗАКРИВАЄ САЛОН КРАСИ ДЛЯ КЛІЄНТІВ

    Приблизно так виглядає робочий день людини, який займає посаду керуючого салоном краси.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner