Робочий день директора салону краси

Власники підприємств індустрії краси часто задають питання, чим повинен займатися їх директор салону. Те, що повинен робити ваш директор, насправді, визначається вашої бізнес-моделлю і вашою стратегією. Директор повинен досягати поставлених перед ним комерційних цілей за допомогою фінансових і людських ресурсів, якими він управляє в межах своєї компетенції. Існують прописані посадові інструкції, які ви можете використовувати для грамотного регулювання відносин між власником і найманим керівником та іншим персоналом.
Сьогодні ми надамо вам алгоритм робочого дня директора салону краси і розглянемо, які конкретно дії повинен робити керівник для забезпечення запланованого рівня продажів і підтримки/досягнення високого рівня обслуговування клієнтів.
Зверніть увагу, мова піде про дії, які директор салону краси робить щодня. Для зручності розіб'ємо робочий день на три відрізки: ранок, день, вечір (підсумки робочого дня).
РАНОК
Ранкові завдання і справи також можна розділити на етапи
ПІДГОТОВКА до робочого дня
- Директор продумує завдання на сьогоднішній день згідно сезонному календарем. Для цього керівник використовує складений раніше комерційний календар на сезон.
- Керівник проводить п'ятихвилинку, на якій пояснює співробітникам специфіку сьогоднішнього дня, розповідає про плановане трафік, який потік клієнтів очікується, і які це будуть клієнти і т. п.
- Керівник оцінює ресурси салону краси на сьогоднішній день: перевіряє наявність товарів на складі, наявність і викладку їх на вітринах, рекламні матеріали, а також зміни складу, що працює сьогодні.
- Перевіряється динаміка виконання місячного плану по продажам, звіряють цифри з планом продажів, який деталізований по тижнях і днях.
- Проводиться оцінка ключових показників роботи салону за попереднім днях. Аналізується зокрема середній чек та конверсія (на основі плану фіксації трафіку клієнтів і відсотка конверсії). Оцінюється динаміка цих показників.
- Керуючись даними звіту по продажах за тиждень, директор визначає, які послуги і товари є пріоритетними на сьогоднішній день для продажу та просування, які техніки продажів доцільно використовувати в конкретній ситуації.
- Керівник вживає заходів обережності, враховуючи специфіку сьогоднішнього робочого дня, оцінює, які існують ризики, які проблемні ситуації можуть виникнути. Вирішити проблемні ситуації дозволяє правильно розроблені та відпрацьовані з співробітниками Стандарти зустрічі клієнтів, вирішення проблемних ситуацій, дії форс-мажорних обставин і т. п.
Далі керівник виконує ОБХІД салону краси і оцінює
- чистоту всіх приміщень салону краси і ступінь готовності до прийому клієнтів
- збереження обладнання, меблів, предметів інтер'єру і т. п.
- мерчендайзинг (викладку товарів на вітринах, рекламу, цінники і т. п.)
- заходи безпеки
В даному випадку директор повинен керуватися чек-листом, посадовими інструкціями, правилами передачі кабінетів та іншими нормативними документами салону краси.
Далі проводиться керівником ПЛАНЕРКА – нетривалий нараду, яке необхідно для вирішення поточних питань.
На планерці керівник
- збирає питання з попереднього дня, розбирає проблемні/конфліктні ситуації, що виникли складнощі в роботі
- дає оцінку сьогоденню і визначає тактику роботи
- ставить плани з продажу, конверсії, середнього чеку
- позначає трафік клієнтів на сьогоднішній день
- ставить завдання загальні і для кожного співробітника, визначає зони відповідальності
- дає оцінки минулого дня: сервісу, продажу; коригує роботу співробітників, дає інструкції
-
На даному етапі керівникові потрібні такі документи/інструменти, як звіт по виручці, бланки роботи з базою клієнтів, доповідні записки, звіти попереднього дня. Заповнюється бланк ранкової наради. Важлива нова інформація заноситься на Інформаційну дошку салону.
Не рідше двох разів на місяць рекомендується проводити експрес-ТРЕНІНГИ з вироблення тих або інших навичок, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів. Керівник салону краси розповідає про темою тренінгу, про її актуальність, прив'язує до потреб і завдань сьогоднішнього дня, дає базову інформацію, проводить практичні заняття, оцінює рівень навичок і знань у співробітників. На даному етапі можуть використовуватися навчальні папки (по продуктах, продажу, сервісу), а також індивідуальні робочі зошити кожного співробітника.
ДЕНЬ
Протягом дня керівник контролює
- інформацію, яку адміністратор вносить в базу
- список клієнтів для цільових обдзвону
- відповідність телефонної розмови з клієнтами Стандартам
- виконання поставлених завдань вранці
- продажу на касі на підставі експрес-звітів
-
Також керівник оцінює роботу кожного фахівця за сумою продажів, штукам, показниками особистої конверсії. При необхідності коригується робота певних працівників. Використовуйте для збільшення продажів домашніх відходів у вашому салонізапатентовану інновацію "Щоденник емоцій спеціаліста"
-
Вечір – ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ РОБОЧОГО ДНЯ
Керівник
- знімає підсумки дня на касі
- оцінює якість роботи з товаром, аналізує списання матеріалів
- виконує експрес-обхід усіх приміщень салону, оцінює відповідність передачі змін і кабінетів Інструкцій
-
Далі керівник ЗАКРИВАЄ САЛОН КРАСИ ДЛЯ КЛІЄНТІВ
Приблизно так виглядає робочий день людини, який займає посаду керуючого салоном краси.