Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Позиція орендодавця - а чи варто?

Позиція орендодавця - а чи варто?

З чим ви можете зіткнутися при здачі в оренду робочих місць у своєму салоні краси

У часи криз і проблем в управлінні у багатьох власників салонів краси виникає спокуса знизити залежність прибутку від своєї участі завдяки здачі в оренду місць фахівцям у своєму салоні. Отримувати гарантований дохід при мінімальному участю – «рожева мрія», якою найчастіше судилося розбитися про реалії салонного бізнесу. Розглянемо, які переваги здатна забезпечити вам здача місць в оренду, а також які недоліки характерні для даної моделі ведення бізнесу.

Думаючи про переваги позиції орендодавця, власники салонів краси, в першу чергу згадують про гарантований дохід. Це момент дійсно радує, однак існує цілий ряд підводних каменів. Нерідко власники салону краси погоджуються на плату по закінченню періоду оренди після розповідей майстра про важкі часи, відсутності клієнтів, особливих обставинах, борги і т. п. В результаті існує високий ризик, що майстер пропаде разом з оплатою в кінці звітного періоду і, зрозуміло справа, попереджати про це власника салону не стане.

Якщо власник стягує плату за оренду робочого місця кожен день, то він ризикує в один день не виявити майстра, але виявити поломку дорогого обладнання або техніки.

Подібні ситуації можна передбачити і застрахуватися від них.
З цією метою рекомендується

  • Не працювати без передоплати. Більш того передоплату рекомендується брати на два місяці вперед, що дозволить застрахувати себе від зникнення майстра після поломки обладнання, техніки і т. п.
  • Укласти договір офіційно. І в даному випадку ви будете платити податки з вашого стабільного доходу.
  • Наступна перевага оренди – не потрібно витрачати кошти на препарати і обладнання, а також вкладати гроші в рекламу

Це гідність дійсно присутня, однак і тут не обходиться без нюансів. За роботу адміністратора, прибиральника, сантехніка потрібно платити. Також необхідно купувати миючі та дезінфікуючі засоби, періодично потрібно проведення ремонту устаткування і техніки тощо

Всі ці витрати ніхто з учасників угоди не хоче брати на себе, виникають тертя з цього приводу. Орендар прагнути заощадити на цих витратах і повністю перекласти їх на орендодавця. Привабливість оренди одразу знижується.

Третім перевагою вважається економія тимчасового ресурсу директора на облік та контроль роботи спеціаліста.

Щомісячна інвентаризація і щоденна дисциплінарно-педагогічна робота забирає у керівника салоном краси приблизно 11,5 годин в місяць (при восьмигодинному робочому дні і 22 робочих дні на місяць). Наскільки істотним є для вас цей часовий ресурс?

Четверте перевага – салон краси отримує доступ до бази клієнтів майстра-орендаря

Це гідність можна використовувати з вигодою для салону краси не у всіх випадках. Необхідно, щоб дотримувалися певні умови.

Орендар повинен працювати на косметиці одного рівня з косметикою, представленої в салоні краси, а також пропонувати свої послуги за цінами аналогічного рівня. Іншими словами повинні перетинатися цільові аудиторії салону і орендаря робочого місця. Якщо ціна стрижки у перукаря-орендаря 800 гривень, то навряд чи хтось із його клієнтів піде на манікюр за 80 гривень. І зворотна ситуація – якщо майстер стриже за 200 гривень, то косметичні догляди в салоні за 1500 гривень не зацікавлять його клієнтів зовсім.

Також існує й інша проблема, через яку майстри вашого салону можуть не отримати замовлення від клієнтів майстра-орендаря. У кожного майстра знайдеться безліч знайомих і друзів, які працюють в інших салонах і на дому, до яких він може направляти своїх клієнтів. Адже йому немає ніякої вигоди від рекомендацій на користь ваших майстрів.

Тепер настав час об'єктивно розглянути недоліки
складання робочих місця в салоні в оренду

Ви не зможете повною мірою контролювати якість наданих орендарем послуг, а також безпеку клієнтів Яку косметичну продукцію купувати і використовувати в своїй роботі майстер-орендар вирішує самостійно. Якість та безпеку послуг, що надаються, також не перевіряється, тому ви не можете дати гарантії клієнтам, які прийшли у ваш салон краси. Якщо виникає проблемна ситуація, і клієнт офіційно скаржиться на неякісну послугу, отриману в салоні краси, адміністративна та кримінальна відповідальність в такому випадку лягає на власника.

Перестрахуватися від подібних проблем можна тільки, уклавши офіційний договір оренди, в якому буде прописаний перелік послуг, що надаються орендарем, його гарантії по відношенню до клієнтів, а також необхідна наявність переліку всіх дозвільних документів, які оформлені на орендаря згідно з чинним законодавством.

Орендар самостійно визначає свою цінову політику і може змінювати ціни на свій розсуд.

Мова йде також про так званих плаваючих цінах, коли для різних клієнтів одна і та ж послуга надається за різними цінами. Так часто трапляється у випадку з орендою. Для своїх клієнтів орендар ставить одні ціни, для клієнтів салону – інші. Цей факт часто виявляється клієнтами, і вони залишаються вкрай незадоволеними, а імідж салону краси падає.

Також адміністратору салону краси припадають постійно пояснювати клієнтам, чому раптом змінилися ціни на послуги майстра, чому відрізняється система знижок і т. п. Подібні моменти нерідко перетворюють лояльних перш клієнтів у незадоволених, а після і в втрачених клієнтів.

Починає страждати дисципліна, порушується субординація в колективі.

Орендар сам собі господар, він може дозволити приходити пізніше, йти раніше, користуватися іншими витратними матеріалами і т. п. Неминуче виникають питання з боку інших співробітників: «Чому йому можна, а мені не можна?». Навіть якщо інший персонал прекрасно розуміє причини таких відмінностей, це не заважає з'являтися невдоволення з їх боку, у результаті страждає дисципліна і загальна якість обслуговування клієнтів у салоні краси.

Існує ризик, що майстер-орендар не надасть
послуги клієнтам салону

Изменения в графике мастера-арендатора не всегда становятся известны администратору салона красоты, арендатор приходит и уходит в удобное для него время. В результате его попросту может не оказаться на рабочем месте, когда клиент салона захочет получить его профильную услугу.

Также существует риск отказа в обслуживании клиентy салона, поскольку мастер отдал предпочтение «своему» клиенту. В результате клиенты могут уходить и больше не возвращаться в салон красоты, ведь никто не хочет чувствовать, что он здесь нежеланный гость и к нему относятся с пренебрежением.

Як бачите, те, що спочатку здається суцільними перевагами, на ділі обертається величезною кількістю проблем і складнощів. Насправді, прибутковість орендної моделі в два рази нижче класичної моделі ведення салонного бізнесу. Тому подумайте ще раз зважте всі реальні недоліки і переваги, перед тим як прийняти рішення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner