Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Визначте своє місце на ринку:інакше це зроблять за Вас

Визначте своє місце на ринку:інакше це зроблять за Вас

Ви точно знаєте, хто ви і для кого працюєте? Визначити своє місце на ринку б'юті-послуг регіону (району, міста, країни) – неймовірно важливе завдання. Адже, по суті, мова йде про концепцію вашого підприємства, стратегії, на яку спирається і надбудовується надалі вся система прийняття управлінських рішень.

Якщо ви не знаєте свого місця на ринку, ваші клієнти самостійно складуть свою думку і визначать вашу позицію серед конкурентів. У клієнтів завжди є бачення, думку про вашому салоні краси, і щоб воно було максимально вигідним саме для вас, ви повинні визначити самі.

Що для цього потрібно?

Звичайно ж, знайти відмінності вашого підприємства від інших салонів! Для початку для цього знадобиться всього лише аркуш паперу і ручка або комп'ютер – як вам зручніше. Складіть список з десяти відмінностей вашого салону від інших. Будьте конкретними, не пишіть загальні слова, наприклад, «високий рівень сервісу», «безпека», «ефективність», «якість».

А тепер прийшов час оцінити ваш список з точки зору вашого клієнта

Дайте відповідь на запитання, чи які конкретно відмінності, з перерахованих вами, важливі для вашої цільової аудиторії. «У нас якісні послуги», – скажуть багато хто власники і керівники підприємств у сфері краси. Це чудово! А вашим клієнтам точно потрібно якість у вашому розумінні?

Розпишіть, що означає якість для вас, а потім подумайте і напишіть, що означає якість салонних послуг для студента, бізнес-леді, домогосподарки і т. п. Щоб оперувати поняттям «якість», «сервіс», потрібно знати, за якими критеріями його оцінювати в конкретно вашому випадку. Подумайте, які індикатори якості або високого сервісу ви будете використовувати в просуванні своїх послуг.

А тепер інший важливе питання, яке ви повинні задати собі. Чи знають ваші клієнти про перерахованих вами вище ключових відмінностях вашого салону краси? Ваші особливості і відмінності клієнти повинні сприймати як свої переваги.

Створюйте попит, а не пропозиція. Визначтеся, що і для кого ви робите, за рахунок чого ви завойовуєте серця ваших клієнтів, їх час і гроші. Не зупиняйтесь у самовдосконаленні!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner