Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Аудит салонного бізнесу

Аудит салонного бізнесу

Головним джерелом доходу салону краси / СПА є КЛІЄНТ, він головна дійова особа нашого бізнесу, саме від нього залежить величина обороту – одного з найважливіших фінансових показників. Аудит салону краси, аудит спа салону, аудит косметологічного центру та моніторинг настроїв клієнта проводиться для того, щоб знайти "вузькі місця" в роботі вашого салону і способи їх усунення.

Що ж або хто ж може допомогти салону краси, SPA або косметологічного центру фіксувати негативні тенденції та адекватно на них реагувати? Першим і найбільш простим методом є складова системи контролю - внутрішня перевірка або аудит салонного бізнесу.

«Внутрішній аудит»

На сьогоднішній день у своїй практиці салони краси використовують «внутрішній аудит» в декількох варіаціях.

  1. Обслуговуємо родича. Технологія наступна: запрошують обслуговуватися в салоні своїх родичів, знайомих, друзів, а потім цікавляться результатами. Недоліки: порушується конфіденційність візиту, оскільки співробітники в курсі відносин клієнта і адміністрації; часто друзі, не бажаючи ображати керівника салону, замовчують про недоліки і звеличують гідності, ніж спотворюють реальний стан справ.
  2. Обслуговуємо клієнта. Технологія традиційна і швидше відноситься до сервісу в салоні: цікавимося у клієнта ступенем його задоволення від перебування на нашій території. Варіація малоефективна через те, що більшість клієнтів не хочуть (не вважають за потрібне, їм незручно) розповідати про незручності або суб'єктивних негативних переживаннях.
  3. Контрольна покупка. За попередньою домовленістю або заочному знайомству в салоні ІНКОГНІТО обслуговується клієнт. Ніхто з адміністрації салону спочатку не знає його. На наступний день клієнт надає звіт про виконану роботу, причому якість його інформації безпосередньо залежить від точності поставлених вами завдань. Винагорода клієнта («підсадної качки») від 50 до 100% вартості наданих послуг по пред'явленні чека або чека в разі наявності високого ступеня довіри. Тут важливо директор салону краси стриматися і не видати по гарячих слідах свого інформатора при першій же бесіді з винних фахівцем. Ця варіація аудиту салону краси найефективніша з перерахованих, бо створює ефект присутності директора в кожному з кабінетів при збереженні повної анонімності і дає можливість отримати максимально об'єктивну картину того, що відбувається.

«Взаємний внутрішній аудит салонного бізнесу» - як профілактика фінансової кризи

Наступний рівень системи контролю - проведення "взаємного внутрішнього аудиту салону краси, спа салону або косметологічного центру". Першим кроком можуть стати «візити внутрішнього аудиту». Актуальні для керівників, директорів та адміністраторів салонів краси одного класу. Попередньо полягає своєрідне джентльменська угода між керівництвом двох салонів про можливості таких візитів. Тим самим ми домовляємося грати «у відкриту», пора йти від практики «анонімної шпигунської діяльності». У будь-якому випадку, якщо ваш відвідувач директор сусіднього салону і платить гроші за обслуговування, ви не зможете відмовити йому так не краще отримати від цього візиту максимальну користь?!

Суть домовленості проста і прозора: по закінченню відвідування «клієнт» (адміністратор іншого салону або клініки) складає короткий звіт, в якому вказує ваші недоробки, своє бачення можливих поліпшень. Бартерні розрахунки не заохочуються на увазі неминучість зловживань і нюансів при взаємозаліках. Пропонується 12-ти бальна шкала оцінювання за такими показниками:

 

  • оцінка запису (телефонний маркетинг);
  • оцінка зустрічі та прийому;
  • оцінка професіоналізму обслуговування;
  • оцінка сервісу та відповідності класу;
  • зауваження.
  • будь-які інші пункти можуть бути внесені за домовленістю.

Що ми отримуємо в результаті такого співробітництва: стимулювання мозкової діяльності керівного та адміністративного складу, обмін позитивним досвідом, викорінення недоліків, адже найчастіше колоди у власному оці ми і не бачимо. Це відкриє шлях до налагодження здорових відносин у професійному середовищі, а це вже і «чорні списки» надомників, злодюжок і недобросовісних майстрів, і спільні дії з відстоювання інтересів галузі.

Перепоною такого аудиту салону краси обов'язково стануть особливості менталітету і псевдоуверенность у своїй непогрішності і ідеальності, небажання видавати комерційну таємницю. В останньому випадку розумно заздалегідь обумовити межі допустимого втручання. Тут доречний кодекс взаємоповаги, господарі беруть відповідальність:

  • не переманювати співробітників;
  • не цікавитися зарплатами співробітників у самих співробітників;
  • інше за погодженням.

Повірте мені, якщо умови роботи не влаштовують вашого співробітника, то він вже побував у всіх сусідніх салонах на попередній співбесіді і від його відходу вас нічого не вбереже. Деякі досить відомі салони р. Києва взяли на озброєння згубну практику сманивания фахівців в процесі обслуговування у вашому салоні. І тільки візити «у відкриту» можуть вберегти від подібної неетичні практики.

В якості різновиду взаємного внутрішнього аудиту салонного бізнесу може виступити анонімне відвідування салону представниками редакції профільних видань. Деякі видання практикують візити «таємничого відвідувача». Інкогніто журналіст відвідує салон, і виступає в якості незалежного експерта, який за результатами візиту надає звіт і викладає свою думку керівникам салону. Потім у журналі з'являється пізнавальний матеріал з детальним описом відвідування салону, правда, щоб уникнути образ, назви салонів не фігурують в матеріалі.

Звичайно ж, представник редакції приходить в гості тільки в ті салони, керівництво яких заздалегідь погодився на подібний експеримент. Треба зізнатися, що тільки керівники з сильною волею і бажанням самовдосконалення можуть зважитися на цей сміливий вчинок, проте «дорогу осилит идущий», а рівень конкуренції змушує шукати нетрадиційні рішення. Я вважаю, що у «взаємного внутрішнього аудиту» великий потенціал і високий ККД.

 

«Консалтинговий аудит салону краси» - як хірургічне втручання при фінансовій кризі і падінні доходів і прибутку салону краси, СПА, косметологічного центру

Ринок, а точніше кажучи, ми з вами, змусили фірми-дистриб'ютори обладнання і продукції для салонів краси організувати на своїй базі відділи консалтингу, департаменти освіти і навчальні центри. Останні відкрили численні"курси для керівників салону краси", здійснюється написання бізнес-планів під замовлення, набір персоналу, навіть написання посадових інструкцій, консультації з салонному менеджменту, складання прайса та ін. На своїх курсах для керівників «фахівці» цих відділів часто пережовують інформацію, взяту з відкритих джерел інтернету, причому часто дослівно, підспудно, вселяючи думку про високу ефективність свого обладнання і продукції. Ефективність такого «навчання» вкрай низька, оскільки має на меті продаж свого обладнання або косметики.

Пора переходить к следующему этапу консалтинговой деятельности – результативному аудиту салонного бизнеса. Именно имея цель - движение к результату в состоянии обеспечить полноценный анализ, как финансовых показателей салона красоты, СПА, так и анализ деятельности предприятия индустрии красоты в целом. Цель такого аудита – обеспечение возможности для владельцев и директоров салонов красоты, косметологических центров и СПА достижение желаемых финансовых результатов. Т.е. должна быть реализована цепочка: 

 

Постановка диагноза = > анализ причин = > рекомендации = > контроль за выполнением = > результат

Пример. Анализ финансовых показателей показал кризис средней тяжести = > причина: уводят клиентов на дом = > смена администратора и двух мастеров парикмахеров = > подбор персонала = > увеличение на 30% выручки парикмахерского зала.

 

Аудит включает:

Обучение и передача всего комплекса инструментов по управлению салоном красоты

  1. Анализ финансовой деятельности и бизнес-планирование.
  2. Правовые аспекты деятельности (налоговая, охрана труда, СЭС, пожарники, трудовое законодательство, права потребителей).
  3. Аналіз маркетингової політики.
  4. Аналіз організаційної структури салону.
  5. Система обліку і контролю, документообіг.
  6. Ціноутворення та формування прайса.
  7. Кадрова політика.
  8. Корпоративна культура і етика.
  9. Постановка цілей

 

Робота в цьому випадку проходить на робочому місці замовника, а не в навчальному класі.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner