Продавець Вилан-мебель розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
87 відгуків
promo_banner
Производство корпусной мебели под заказ
+380 (67) 409-98-06

Дизайн інтер'єру магазину плюс хороший сервіс - і всі ваші покупці!

Дизайн інтер'єру магазину плюс хороший сервіс - і всі ваші покупці!

Починаючи свою справу, будь-який бізнесмен прагне добитися фінансового успіху в ньому. Наприклад, можна взятися за відкриття магазину. Що може привернути увагу та підвищити прибуток більше, ніж його дизайн? Гуляючи по величезному торговому центру, заглядаючи у вітрини розкішних магазинів, так і хочеться зайти, купити всього-всього і як можна більше. Адже візуальний ефект відіграє важливу роль. Саме зовнішній вигляд магазину, точніше, його дизайн сприяє розвитку іміджу, значимість бренду. Тобто для магазину середнього класу дорогий дизайн буде недоречним, бо буде відлякувати покупців.

Дизайн торгових приміщень і вітрин

Дизайн інтер'єру повинен формуватися, виходячи з того, що магазин на перший план повинен виставити свої достоїнства і приховати недоліки. Скажімо, в приміщенні знаходиться непотрібна колона, її теж можна обіграти, надавши їй якийсь сенс. Слід враховувати і цільову аудиторію в залежності від професії, віку, соціального статусу і т. д.

Потрібно пам'ятати про той факт, що оформлення вітрин магазину і його інтер'єру розробляється у відповідності зі спеціалізацією магазину. Тому в будь-якому випадку доведеться передбачати всі нюанси: колірні сполучення, розміри вітрин. Адже перше, що бачить перед собою потенційний покупець, це вітрина. Їй потрібно максимально приділяти багато уваги, щоб вона могла зацікавити.

Для магазинів одягу є свої вимоги. Обов'язковим має бути наявність роздягалень, щоб люди могли приміряти на себе вподобаний товар. Ніяк не обійтися і без дзеркал, їх розміщення має бути доречним і зручним. Манекени – обов'язковий атрибут магазинів одягу, їх має бути достатня кількість, щоб покупець міг відразу ж підібрати для себе потрібний і відповідний образ.

Магазин нижньої білизни повинен захоплюватись красою, вишуканістю, шиком. Але необхідно знайти баланс між вартістю продукції та дизайну. Для дорогого товару повинен бути відповідний дизайн, щоб зовнішнім виглядом не вводити в оману. У будь-якому випадку колірна гамма такого магазину має бути стриманою, але і не сильно спокійною. Трошки відвертості в дизайні лише додадуть рішучості покупцям.

У квітковому магазині дизайн інтер'єру повинен відповідати вже іншим вимогам. Тут краще використовувати вологостійкі матеріали, яскраве освітлення. Для залучення уваги на вітринах можна розмістити гарні цікаві композиції з квітів. Цим можна показати рівень майстерності флористів магазину.

В магазині дитячих іграшок також важливо створити потрібну атмосферу, щоб привернути увагу малюків. Яскраві фарби, мультяшні герої – і дитячий погляд моментально потрапляє на вітрину. Розміщення товарів теж потрібно враховувати. Важливо правильно розташувати асортимент, розділивши, наприклад, іграшки для хлопчиків і дівчаток.

СТИЛЬ ОФОРМЛЕННЯ

Занимаясь оформлением торговых залов нужно продумать стиль, руководствуясь тематикой торговой точки. Возьмём, скажем, магазин итальянской мебели и магазин электроники. Конечно же, их дизайны априори не могут быть в одном стиле. Роскошь Италии можно изобразить, используя классический стиль, а современные технологии подчеркнуть стилем хай-тек.

Материалы, используемые в дальнейшем, следует подбирать в зависимости от выбранного стиля. В магазине электроники можно использовать стекло и разные хромированные элементы.

Особая сдержанность, лаконичность и строгость форм должна присутствовать в ювелирных магазинах. В таких магазинах главное – это товар, то есть ювелирные украшения. Поэтому следует обеспечить все условия для создания контраста между изделиями и материалами, используемыми в интерьере, чтобы они не привлекали к себе лишнего внимания. Фактура стен сочетания цветов ни в коем случае не должна отвлекать внимание.

ОСВЕЩЕНИЕ

Важливим є те, як висвітлюється будь-магазин. Точніше, мова піде про його джерелі. Можна звернути увагу на металогалогенові світильники, які дають гарне потужне освітлення. Воно й забезпечує видимість товару, і надає дорогий і презентабельний зовнішній вигляд.

Зручність для покупця

Дизайн интерьера магазина в обязательном порядке должен учитывать комфорт посетителя. Осматривая товар, расплачиваясь за него на кассе, нам всегда хочется чувствовать себя удобно. В магазине должно быть уютно. Он должен в какой-то степени располагать к отдыху, помочь отвлечься от ритма большого города. Идеальным будет решение разместить где-нибудь комфортный мягкий диван, разложить на журнальном столике журналы, каталоги продукции магазина. Прекрасный вариант – угощение клиентов ароматным кофе.

У поєднанні з сервісом дизайн інтер'єру буде ще більш гармонійним і забезпечить максимальний успіх і популярність магазину.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner